Thursday, February 11, 2010

zzzzzzz

Dah sememangnya lewat pagi, tinggal aku jer tengah explore laptop nih sengsowank.
Hubby dah belayar ketepian, my son biasa la time dah sampai lena la dia.
Aku akan cerita sedikit demi sedikit kisah hidup dan segalanya tentang dunia aku selama aku mendiamkan diri.
Bukan nak tipu tapi memang boring giler tahap cipan kalau tak mengadap depan p.c.
Aku memang dh mengantuk giler tapi apa kan daya, matahari kalau dah naik satu biji button pun aku dah tak boleh nak tekan.
mana dengan nak melayan hubby lagi dengan kerenah anak lagi, jadi suri rumah rupernyer lagi letih dari bekerja kalau nak ikutkan hati nak jer pengsan heheeheh.
Tapi bila fikir balik nak buat macam mana dah tanggungjawap. 
Buat masa nih ader la rasa nak bekerja semula tapi nanti dululah byk lagi benda nak kena settle, dah rimas sesangat dah.
Bestnyer kowank tido kan tapi tak per aku sanggup meredah malam untuk penuh kan semula ruang nih.
aper lagi yang aku nak bagi tau.. herrmmmmm 
bersambung ditajuk yang lain yer..
jangan lupa la singgah penuh kan page yang sememangnya kosong nih..
THX a lot tolong2 la sepahkan page aku nih yer...



1 comment: